Fredag :P

Igår var det Fredag japp och jag orkade inte uppdatera på kvällen så gör det nu istället :P
Flickornas famor, farfar och kusiner/gudmor kom igår vid 6-halv 7 tiden!
Fikade med dom (kladdkaka med grädde) som jag hade gjort tidigare på dagen!
Sen precis när dom hade åkt så kom flickornas morbror, hans fru och deras dotter Joline :)
Dom hade varit i Gävle och shoppas så då stannade dom här på hemvägen (uppskattas) :))))
(Fredrik, Alice, Joline, Carro och Lea)
När det var dax för dom att rulla hemåt så åkte vi oxå för att vi skulle köra hem Jennifer till Arbrå så vi åkte dit, åkte ett varv runt stan och sen på vägen hem blev vi stoppad av polisen hehe. Men det var ingenting, kollade bara körkort och vilka som var med i bilen så dom letade väl någon!
Sen när vi kom hem så stod det fullt med bilar utanför oss, då visade det sig att det var två cevil bilar (polisen alltstå). Då stod dom där och gick igenom någon bil och stod och prata med någon! :S
Sen kom Fia, hjälpte mig bärde in barnen för älsklingen skulle skotta av våran parkering
eftersom inte plog bilen gör det :S
Vi flyttade över flickorna till sängarna deras :))) (sov till 7 i morse)
Sen åkte älsklingen ner på max och köpte mat för vi var hungrig (max box) :)
När Fia hade åkt hem så satt jag mig framför datorn och såg att Johanna var inne så frågade henne om vad hennes sambo hade sagt om lägenheten (då hon skulle hem och tjata på han, om att ta våran). Då sa hon att det behövdes ingen övertalan där utan dom ska TA DEN :D :D
Det var så skönt att höra för då slipper vi dubbla hyror :D
Sen så slängde jag mig i sängen!!
------------
Och idag är det LÖRDAG :D
Jag sitter här nu, har precis klätt på flickorna fin klänningarna (fick av mormor) :))
Väntar på att älsk och Thomsson ska komma hem från Willys för dom skulle köpa frukost, blöjor, ersättning och våtservetter :))
Sen ska vi äta frukost, duscha och göra ordning oss för sen drar vi mot JÄRVSÖ!
För att fira min Farmor hemma hos min pappa/fru och syskon :)
Äta middag och tårta där :))
Sen hem och göra jag vet inte vad :P
Nu vet ni om hur våran helg ser ut :))
-------------
HÖRS IKVÄLL ;)
PÖSS !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0