Gröt och Puré :)

Nu har flickorna ätit gröt och aprikos och päron puré men dom gjorde inga miner :S
Hade lite svårt att förstå hur man skulle äta det, dom bara tuttade som man gör med flaska!
Men dom verka tycka att det var gott :D
Blev inga bilder för det var mycket att göra ändå :P Film vart det men den tog min mamma med hem till sig för att lägga över på skiva :)
-----

Sen fick jag en hemgjord recept bok av min mor idag :)
Så provade göra natchotårta heta det ::P :)
Skit gott vart det :)
Man blandade cream fresh, philadelphiaost, tacosås (mild hade jag).
Sen tog jag en form (lasagneform), hälde i det jag blandade och sen tacobröd (pannkakor som jag kallar dom) på, sen smeten, bröd, smet och ost :) ASGOTT!!! :)
-----
Nu skriker Alice så måste lägga henne.
PÖSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0