Lägenheten, Flytta? :)

Jaha, då har vi varit och kollat på lägenheten!

Mycket bra lägenhet må jag säga !
* Det var inte fina tapeter men man fick nya:)
* Men inglasad altan
* Carport ingick i hyran
* Stort kylskåp och stor frys :)
* Stort vardagsrum (större än vad vi har nu)
* Stort sovrum !
* Perfekt barnrum (som nu typ)
* Sen i badrummet var det tvättmaskin, torkskåp :)
* Stor garderob
* Stort förråd precis utanför dörren och plats för vagnen precis utanför dörren.
* Förråd i källaren oxå :)
Så vi sa att vi ville ha den :)
Det blir 1500 kr mer i månaden men lätt värt tyckte vi
Får svart på Tisdag eller Onsdag om vi får den eller inte, vi hade ju som sagt köplats 4.
Vill ju helst hyra ett hus men finns ju inge värt :/
När vi hade kollat klart så åkte vi till ica och handlade :)
Köpte gröt och puré till barnen som dom ska börja äta på Söndag eller Måndag :) (spännande)
---
Nu sover flickorna så jag och älsk kollar på bygglov och myser :)
---
Nu ska jag mysa ner mig framför tvn lite till innan flickorna vaknar och ska ha mat !
PÖSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0