Lea och Alice <3


Jag älskar våra barn, kunde inte ha hänt nå bättre i våra liv!
Vi fyra mot världen ;)
Älskar min "lilla" familj <3
Det bästa som har hänt mig och kommer hända!


----
Har nyss kommit hem från stan men Jennifer :)
Köpte två mössor till flickorna och åt lunch :)
<---- Hello Kitty mössorna från Gävle turen
Nu väntar jag på att älsk ska komma hem så ska han äta middag och sen åka och fixa på bilen!
Ikväll är det kung på tv (EFTERLYST) :D
Hoppas på att Tess får ta bilen in så hon kan se det med oss :)
----

Kan folk sluta gå runt och säga saker som inte är sant!


---

PÖSS !!

Kommentarer
Postat av: Jessica

en har du skaffat dig en söt blogg och blivit en bloggnörd ;) Hehe



Gillar det sista du skrev, men som vi märkt nu så gillar vissa att driva på och inte stå för de dom sagt, väldigt tråkigt att de ska behöva vara så.

2011-02-02 @ 18:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0