Lugn kväll!!

Då har tant Jennifer åkt hem! Eller det var vid 5 men ändå :P
JA, det blir en lugnt kväll eftersom jag har gått och blivit försyld :(
Tog en alvedon när jag kom hem så nu är jag lite piggare som tur är eftersom jag är själv med barnen!
Så har lagt barnen nu, startat en tvättmaskin och en diskmaskin :)
Nu väntar jag på att Tess ska komma hit en sväng :) Förhoppningsvis kolla på efterlyst med mig/oss?
Älsklingen skulle åka till garaget och fixa bromsarna, köpte nå delar idag eftersom dom låg på hela tiden (inte bra)
men när han kom dit så hade det fixat sig själv:D så då kan vi lämna tillbaka sakerna som vi köpte ! (spar pengar) :)
----
I morgon är alla fall en spännande dag för då ska vi kolla på lägenheten på höglunda :) (längtar och hoppas)
Hoppas oxå att om vi vill ha den att vi får den . Vi hade ju köplats 4 (stått på kö sen i augusti) så det är inte alls säkert vi får den! (HOPPAS)
Men först på dagen kommer Jennifer och Nikko hit en sväng :)
Dom ska kolla på en lägenhet här på höjden i morgon, så då kommer dom hit efter ! :)
JUST, idag när jag och Jennifer var på stan så såg jag en mamma som drack (alkohol) och hade barn i barnvagnen som hon gick med. Hon gömde sig bakom barnvagnen och drack fort och sen gömde flaskan fort.
Jag vet vem mamma och sonen är men det skriver jag inte här ! Kan säga att jag vet att hon hade problem med sånt där förut! 
Men jag tycker det är så dålig stil, när man har barn! Och framför allt när ungen är med!
----
Näe, nu ska jag nog gå och kolla om jag har ingredienser till kladdkaka och baka en sån, vart så förbannat sugen! :)
PÖSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0