Måndag/Tisdag !

Igår skrev jag inge för jag hade inte tid, lust eller ork :P
Hände alla fall ingenting! :P
Var bara hemma med en pappa som har JÄTTE ont i ryggen! :(
Han är hemma idag oxå men idag är det mycket bättre! :)
Nu ska jag och barnen åka ner till elin och thea :)
-------
Igår ringe mamma och sa att hennes man (min extra pappa) var på väg till hudiksvalls sjukhus med ambulans :((
Det har huggit i hjärtat så han ringde 1177 och dom sa åt han att
ringa 112 och då blev
direkt upp till hudiksvall ! :(
Han är kvar idag men han mår bra (säger han)
Dom skulle göra lite prover idag så kanske han får komma hem:)
DU ska inte bli dålig eller sämre! DU ska bli bra nu Janne!! Så du får komma hem, gosa med barnen och barnbarnen dina!!! DET ÄR EN ORDER!
-------



PÖSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0