Onsdag, Jan-Erik Gawell !

Ja, idag är det Onsdag ! Snart Torsdag :P
Då tror jag vi får svar på lägenheten :)
Jag frågade på facebook igår om man kan bo i Iste och det är för att jag frågade på ett hus där om han ville hyra ut det och han verkade det för han bad mig ringa han idag!
Men jag tycker nog det är för långt bort, då jag inte har nå körkort heller.
Men vi bestämde att Odde ska ringa och prata lite med han, värt kanske om det är skit billigt :)
Huset är kanon fint och stort, dubbelgarage oxå (Odde nöjd) haha.
Var och kollade på ett hus i Freluga igår oxå som ligger ute på anonns men när man ska ringa "gubben" så är alla telefoner av ! :S Så är det någon som känner en Jan-Erik Gawell???? :)
Så man får tag på han någon gång!
Sen igår gjorde jag även intresse anmälan på en annan lägenhet som låg på ren!
Vi får se vad det bli, vill ju helst ha ett hus nära stan!
Men då blir hyran så dyr :/
------
Nu somnade flickorna här precis alla fall så jag ska väl ta och klä på mig lite och plocka lite innan Jossan kommer på besök :) Sen kommer även Tess :)
------



(Första gången vi fick gå ut från bb,
båda fick plats i en enkel vagn)

PÖSS!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nu kan jag inte hålla mej längre.. FLYTTA TILL LJUSDAL:D:D:D:D:D

2011-02-09 @ 14:43:22
URL: http://johannajholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0