Snö, snö och snö! :/

Mycket snö japp!!
I morse ringde jag till helsingehus och sa upp våran lägenhet och sen ringde jag till bollnäs bostäder och medela att vi ska ha lägenheten på höglunda !:))))
Idag har vi bara suttit hemma med tant Jennifer ;)
Jag har passat på och städat, bakat, tvättat och bytt gardiner i alla rum medans man har lite hjälp :)
(går fortare då)
Även Johanna har varit här och kollat på våran lägenhet och se om hon och Piero vill ta över den efter oss :) (HOPPAS)
Nu sitter vi och väntar på pappa Tommy ska komma så ska vi åka till färgtema och välja tapeter till nya lägenheten :)
Sen ikväll kommer svärföräldrarna hit och även min bror och fru :)
Sen kanske Elin och Andreas kommer oxå :) Bjuda tillbaka på lite kladdkaka :)
Så en mycket trevlig och fullsatt men samtidigt lugn Fredag ! :)
-----
PÖSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0