Söndag !

Idag är det Söndag (igen) :P
Idag har det inte hänt så mycket.
Åkte en sväng för vi kände att vi har typ suttit inne hela helgen!
Sen åkte vi hem, badade flickorna och gav dom mat.
Sen bytte jag sängkläder i flickornas sängar, gjorde mat till mig och älsk, hängde tvätt och diskade lite.
Nu sitter jag här (tar de lite lugnt) :)
Satt nyss och kolla på bilder som min mamma hade lagt ut på oss och barnen på facebook och dom vart så bra, fina och roliga så måste visa dom för alla som läser här :)
Mamma, Pappa och Alice (lea sover)
Mamma och Alice
Lea! Hon gör jämt så här nu för tiden. (tand kanske?)
Alice till vänster (fin min) Lea till höger!
<3<3
Våra älskade!

PÖSS

Kommentarer
Postat av: Jenny - Mamma till Elliot

Kul och titta in på din blogg. ;)

Såna söta små flickor ni har!! Och jaa, jätte fina bilder. :)

2011-02-06 @ 21:18:01
URL: http://margotjennylovisafrank.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0