Torsdag, Trevlig helg !!

Idag har det inte blivit mycket bloggande!
Har inte haft tid eller ork :P
Det har alla fall inte hänt så mycket!
Jag och flickorna har varit hemma hela dagen! Sen när älsklingen kom hem så åkte vi direkt till färg affären för att välja klart tapeterna i nya lägenheten, så nu är allt klart :)))
Dom börjar väl nästa vecka så får vi flytta snart så till veckan är det till att börja packa :)
Sen när vi kom hem från det gjorde jag middag (stuvade makaroner och korv) När jag stod och lagade mat så fick jag ett mycket trevligt samtal från min underbara saknade Johanna :)) Hon och hennes flickvän Stjärnan ville komma och hälsa på, på söndag :)) (mycket trevligt och uppskattat)
Så dom kommer då och då ska vi äta tacos tillsammans :)
Sen när vi satt och åt så ringde Andreas och frågade om vi kunde komma till han, Elin och Thea! Men då vi precis hade kommit hem, plockat upp barnen och parkerat bilen så orkade vi inte men vi sa att dom fick mer än gärna komma till oss så det gjorde dom! :)
Åt glass och myste med dom till klockan 9, sen åkte dom hem!
Då var det dax att natta barnen, Alice somnade direkt i min famn och Lea fick vi hålla på med en timme innan hon somnade!
Sen nu har jag fått gått in till henne 10 gånger och gett henne nappen :(   (någonting som är fel) :S
Men nu äntligen är det dax för sängen :))
I morgon ner på stan med Elin, Thea och Jennifer :)) MYS!
Sen bowling och sen Järvsö :)
Så nu kanske jag inte bloggar nå förens på Söndag då jag inte har tid med under helgens gång! (fullproppad helg) hehe men underbar :)
Så alla, trevlig helg!! :)
PÖSS!!

Kommentarer
Postat av: carro

japp i bollnäs :)

2011-02-18 @ 08:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0