Vänner? :S

Jag måste bara få ut lite ilska!
Blir så förbannad att "vänner" försvinner när man blir mamma !!
Ni som har slutat hört av sig eller slutat kommit hit, varför är det så?
Så gör man inte tycker jag om man är vänner!
Och kom inte och säg att jag aldrig hör av mig för det är inte så lätt när man är två barns mamma!

Jag tycker alla fall det är trist men som tur är har jag skaffat mig nya vänner men trist att mista dom gamla! :(

---------

Idag har jag bara varit hemma!
Elin och Jon kom förbi en sväng och sa hej, åkte typ nyss för dom skulle till mvc och lyssna på bebisens hjärta :)
Väntar på att älsk ska komma hem nu, äta middag, sen får vi se :P

---------

Ja, just !!
Janne (extra pappa) fick komma hem igår från sjukhuset :)
Testerna visade ingenting så det var skönt!

----------

LOVE <3

Älskar min underbara döttrar! <3<3
Och min älskade sambo!!




PÖSS!!

Kommentarer
Postat av: Angelica J

Håller med dig. Samma här

bara för att man har barn så slutar dom höra av sig:/

Sen är det inte så lätt att åka någon stanns när man har barn. Om dom inte kan acceptera det så är det deras förlust. Det är bara så dålig stil av dom.

2011-02-23 @ 13:25:41
URL: http://lillnos.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0