Flickorna somnade, Grattis !!

Flickorna måste ha varit jätte trött för Alice somnade i min famn och Lea i Emelies famn.
Asp och Emelie kom förbi en sväng nämligen :) trevligt, trevligt!
Så nu ligger dom små i sitt rum, i sina sängar och sover.
Då har jag passat på att plockat lite i köket, startat en tvättmaskin, en diskmaskin, diskat lite för hand och gjort mat till flickorna!! :))) Känner mig lite duktig för att jag är ganska trött och har absolut ingen lust men det måste göras!
Odde åkte precis iväg för att han skulle hämta våran bil! :) Han tog ju den till asp igår när han skulle ut på krogen! Så nu skulle jag gå ut i hallen för att hämta min telefon och då märker jag att han har tagit min haha. 
Vi har ju lika telefoner, lika färg oxå :P Det vart ju så när vi skulle köpa telefoner att dom här var så pass billig och bra så då blev det lika ! Sony Ericsson X8, skiit bra telefoner må jag säga!
----------------
Idag fyller min bror år oxå, GRATTIS TILL HAN!
Grattis Henrik Östberg, jag har så dåligt minne så kommer inte ihåg hur gammal du blir haha!
Kan det vara 30? ;) HAHA      Näe då, kanske 24.
Carro, du har väl bättre koll?? Hur mycket är det?  :P
----------------
Börjar bli hungrig oxå, vad ska man äta???
Jag är sååååå fruktansvärt sugen på PIZZA :D :D
Men vet inte om jag tycker att det är bra eller värt pengarna! Får väl diskutera med mannen min!
----------------
Och det sista, PÅ ÅTERSENDE! ;)

PÖSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0