Gävle en hel dag!

Ja som sagt har vi varit i Gävle hela dagen!!
Kom hem halv elva ikväll och då skulle älsk skynda sig till asp, slänga i sig en öl och sen åka till tuppenz för att lyssnar på hardcore superstar!
Så nu sitter jag här i min ensamhet, har precis matat och lagt barnen så nu sover dom ! :)
I alla fall så var vi i valbo på köpcentrumet, köpte kläder till barnen, kläder till mig och kläder och skor till älsk :)
Sen vart det ikea och där tyckte jag inte vi plocka på oss så mycket men ändå vart det 600 kr :S :P
Bilder kommer i morn :P
Efter ikea skyndade vi oss till oddes bror för att där äta natchos :) (som vi åt igår) haha .. tur att det är SKIIIIT GOTT !!
Jag är helt slut så orkar inte skriva så mycket men jag kan fylla på i morgon om dagen idag. Bilder ska in oxå men orkar inte fixa med det nu, måste lägga mig!
Just, mycket skit snack i den här stan!
Tror jag ska starta en kurs hur man står för det man säger och gör.
God Natt Gott Folk!
PÖSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0