Go morron!

God morgon allesammans :)
Här har jag och Alice precis klivit upp !
Våra tjejer är så duktig som sover hela nätterna !
Igår somnade dom vid 10 tiden ! Lea vaknade vid 6, åt lite och sen somnade igen.
Alice vaknade klockan 8, åt och somnade igen och vaknade nu! Lea ska jag väcka snart för nu har hon sovit klart tycker mamma!
Snart kommer Tess med frukost till oss (max) haha.. mysdag idag så då lyxar vi på lite oxå hehe.
Sen ska vi åka till jysk och lite så, så vi får komma ut lite! har inte varit ut sen i Söndags!
Jag längtar så fruktansvärt tills på Måndag, då får jag besked om vilken köplats vi har på en lägenhet som vi är intresserad av ! Den ligger uppe vid bonden fast mot stora vägen så att säga .. Det är gröna eller gula två vånings lägenheter alla fall :)) 
Perfekt för mig som inte har nå körkort, jag kan gå och handla själv, gå till stan istället för att åka buss!
Jag kan gå nu oxå men gruvar mig så fruktansvärt över backen!
Sen lägenheten är mycket bättre i sig!
Jag älskar min familj alla fall! Det finns inge bättre!!
PÖSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0