God dag !!

Hejsan Svejsan!
Jag sa precis till Tess att "jävlar, jag har glömt att blogga idag" haha  Snacka om att jag känner mig bloggnörd! :P
Alla fall så åkte jag och Tess ner på stan och tog en fika med Nathalie, Monalie och lilla Elias :) Sen gick jag, Tess och flickorna lite på stan.. Kom in på Deichmann och där skulle jag aldrig ha gått in :P Tess letade ett par skor och då tog jag fram ett par till henne som hon köpte, kom på när vi stod där att jag oxå ville ha såna där ! Min underbara mamma var på stan så hon betalade och hämtade ut dom så får hon pengar av mig i morgon då jag får i morgon, TUSEN TACK !! <3


Nu är vi hemma alla fall, har precis matat Alice!
Malin källänge kom oxå förbi så kan vi spela lite skip-bo nu när mamma min är här och leker med barnen! :)
Mamma sitter och matar Lea :) Alice sitter i babysitten och pratar med tvn <3
Sötisen har blivit högljud!


Nu blir det lite skip-bo och sen ska jag och Tess göra hennes underbara
Tacogratäng!!! :))))
Får se vad kvällen har att erbjuda!
PÖSS!!

Kommentarer
Postat av: LInda

Vilka snygga stövlar :D

Avis !

2011-01-26 @ 15:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0