GRATTIS !!!

Precis när jag hade skickat in inlägget så läste jag på Face att en kompis till mig ska ha barn så jag vill bara säga GRATTIS till dig/er !!!
Kan inte förstå att du ska bli mamma!

Jag skrev nyss ett inlägg till dig som löd så här:
MEEEEEEEEEEEEEEEEN GUUUUUUUUUUUUUD !!! GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS!! 
Du ska inte ta det här på fel sätt men jag trodde inte du skulle bli mamma! Jag vet inte varför riktigt men det kändes som om du var så nöjd utan och inte var intresserad av att skaffa egna barn! Men jag är såååååååååå glad för din/eran skull och du behöver inte vara rädd om att göra fel. Du kommer lära känna DITT/ERAT barn så du kommer veta ALLT BÄST om ditt/erat barn! Och du kommer bli en toppen mamma!! Du är en underbar vän så varför ska du inte kunna ta hand om en av dina egna! Jag är så glad för din skull min vän! Du måste säga till nästa gång du ska till Järvsö så måste vi ses! Jag kan åka dit eller om du vill komma till mig i Bollnäs :) För du måste ju få träffa mina underbara flickor!:) Puss Puss och hälsa hem och Gratta!!!! Och GRATTIS IGEN! ♥


---------------------------------

Jag kan inte förklara med ord hur glad jag är för din skull!
Det vill jag att du ska veta!

Jag vet att det var länge sen vi sågs eller prata men det blir så när man flyttar långt ifrån varandra och var och en får eget, nytt liv! Det är synd men sant!

Jaja, vi får prata någon dag!
Jag tar väl och slår dig en pling någon dag när jag har tid!


GRATTIS MARTINA MARKUSSON !!
PÖSS!!

Kommentarer
Postat av: Martina

Ohh ett helt inlägg för mig själv. (stolt)

Jo man försvinner lätt när man flyttar, först var det hudik, sen delsbo av alla ställen.. Men de är nog ändå längst till Umeå.. :P Blä vad jag är hungrig nu! Ingen berättade att man skulle bli så satans hungrig å sen ändå inte orka äta mer än mini lite :( min kropp och matvanor känns inte igen.. Å än en gång, underbara bilder med Lillemor å barnen. Kram

2011-01-29 @ 10:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0