Kvällskvisten!

God kväll allesammans :)
Nu har jag kollat på den hemlige miljonären, och fy fan vilket bra program! Satt nästan och grina.
Det blir lika nästa vecka ! :)
Alla fall så har kvällen bestått av Sebylla mat och handling "storhandling" på Willys!
Nu har jag gett mina barn mat och lagt dom, dom verka helt slut så nu sover dom nog länge! Har bara sovit middag idag på en halvtimme max!
Nu blir det lite tv tittning och sen sängen!
I morgon skulle vi egentligen till hudiksvall men det blev inge, trist! Men jag får alla fall åka till Gävle Lördag och gå på Ikea och hälsa på Oddes bror, fru och barn :D
Så i morgon ska jag ner på stan istället och fika med Nathalie, Monali och hennes son <3
Nu blir det inge mer inlägg för idag så tack för idag Tessan !! Och alla andra som var med och gjorde dagen bra!

PÖSS!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0