Välkommen till världen!

Välkommen till världen sötis killen !
Grattis Anna Wallberg och Jonas Färlin till lilla killen!! :)
Fick ett sms i natt vid två tiden att den här sötisen hade kommit till världen! :)
Över till mitt liv ! ;)
Jag, Tess och barnen kom typ nyss hem för vi var till Jessica, Tommy och deras lilla Theodor och hälsade på ! :)
Han är yngre än mina men mycke större. Vägde 6000 någonting och mina väger inte ens 5000 än :P Men han var jätte söt, rund och go! :)
Nu har jag precis matat Alice och lagt henne för hon var jätte trött !
Tess sitter och matar Lea så får vi se om hon vill sova lite sen.
Båda kommer väl somna i bilen oxå för vi ska åka och handla lite mat hem till kylskåpet :)
Kommer lite bilder på mina flickor och Theodor så ser ni skillnaden !
---- Theodor ville slå Lea
Sötisarna :=)
PÖSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0