9 Månader!! :))

Idag är mina underbara flickor hela 9 månader!!! <3
Och Alice kan gå när man håller henne i armarna :)
Lea vill knappt gå i gåstolen :S
Det går såååå fort med dom små, som inte är så små längre!
Stod nyss och kollade på doptavlorna dom fick och kan inte förstå att Lea vägde 1840 när hon föddes! Då tyckte man inte det var så himla litet men idag när man ser dom på kort så förstår man hur liten dom har varit !
Dom är alla fall det bästa som har hänt mig .
-----
Jag vann en till resa med Birka så även denna gång tar jag med min mor ! :)
Då min sambo inte vill följa :(
Det ska alla fall bli kul och skönt att komma iväg en sväng :)
-----------------------------
Det var det och sen måste jag väl be om ursäkt för att det är dåligt skrivet här men jag känner inte tid eller glöd för det längre tyvärr.
Är det ens någon som vill att jag ska skriva här så ni tycker jag ska skärpa mig???

Det var det, nu ska jag lägga flickorna.
Dom ska sova lite middag och jag ska slöa framför tvn:)
PÖSS!!

Kommentarer
Postat av: Jenny - Mamma till Elliot & Elvira

Ja, skärp dig och skriv mer!

Vet att det är super tråkigt att folk typ aldrig kommenterar, men nyfiken på ens liv det är dom. Hm. ;p

2011-07-15 @ 22:28:28
URL: http://margotjennylovisafrank.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0