Järvsö/Bad och långhelg :)

Hej mina underbara läsare! :)
Idag är det Lördag fast i mitt huvud är det Söndag :P
I Torsdags så åkte vi till Järvsö till min pappa och låsas mamma för hon fyllde 40 år så var där och käka och gratta henne :) Sen åkte vi vidare till Skästra till mamma och låsas pappa!:) Hann inte packa upp eller någonting för då bestämde mormor att alla skulle ta ett premiär dopp i nya poolen:)
Och det var så skönt! 30 grader i vattnet och flickorna älskade det, sprattla som aldrig förr :)
Efter badningen så tvärslocka flickorna så då satt vi ute i solen och njöt, sen gick in och kollade på Big Brother :)
Sen på Fredag morgon så kom mamma min och tog flickorna så jag fick sova :) LYX och guld värd!
Sov ända till 11, kollade på telefonen när jag vaknade! Hade 2 missade samtal och 1 sms från Nattis !
Ringde upp henne och bestämde att hon skulle komma till oss så det gjorde hon :)
Även min bror, hans fru och deras två barn kom dit så då var det hela tjocka släkten:)
Vi pratade skit, fikade, myste och tog ett dop i poolen :) Alla förutom Carro, Julie, Nattis och Eskil, dom fick sitta på land och kolla på!
Sen klev vi upp, klädde på oss och sa farväl till alla.
Jag, älsklingen och flickorna stanna lite till för att äta middag innan vi åkte mot Bollnäs:)
Sen när vi skulle hem så skulle vi även ha en husvagn med oss som Elin, Andreas och Thea ska låna under midsommar :) Då vi ska åka bort tillsammans! :)
Dom fick låna våran vagn och vi ska låna tommys föräldrars vagn :)
Alla fall, tillbaka till idag :P
Idag händer det inte så mycket. Kom nyss på att "lilla" Kevin fyller år idag så kanske vi skulle ha åkt dit och äta tårta ? :)
Sen i morgon är det Söndag och då ska jag alla fall till och packa ! För på Måndag morgon ska jag, mamma min och flickorna åka Birka :)
Kommer hem på Tisdag kväll! :) Det ska bli kul och spännande!
----------
Sen alla fall har jag äntligen sålt våran gamla barnvagn!:)))
----------
Nu ska jag gå och ta en macka tror jag :)
PÖSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0