LÄNGE SEN!!

Oh ja, vad länge sen det var nu sen jag skrev sist !!
Anledningen är att vi har flyttat och har inte haft något internet och när vi fick det så har jag inte haft tid eller ork :P HAHA
Men äntligen så bor vi i nya lägenheten, helt tomt i våran gamla lägenhet ! :)
Jag trivs som fisken i vattnet i våran nya lägenhet, även fast det är rörigt nu så trivs vi som fan och lämnar hem när vi är någon annanstans! Och flickorna sover mycket bättre i den här lägenheten !:))
Det kommer bilder på lägenheten om någon dag, sitter vid fel dator nu och har inge internet än på den andra!

Idag har jag, flickorna och Jennifer varit ute och gått en timme ca ! :)
Sen gick vi hem, Jennifer åkte så jag och flickorna busade lite! :))
Sen kom Malin föbi en sväng, mycket trevligt!
Älsklingen åkte på möte så jag skulle vänta med middagen så nu har jag precis ätit och bakat en kladdkaka! :))
Sitter nu och smälter maten och kollar på Big Brother då vi och Jennifer och Nikko har delat på 24-7 !! :))
Snart kommer Jennifer och Nikko hit och ska kolla på BB här och äta kladdkaka med grädde :))

I morgon kommer mormor Lillemor på besök oxå :)
Men innan det så ska jag försöka ta en prommis ! :) (hoppas på fint väder)

--------------

Tänk att nästa Torsdag är våra underbara flickor hela 6 månader! :)))
Tiden går sååå fort!
Känns som vi nyss låg på BB i hela 6 veckor, att dom nyss fick plats tillsammans i samma säng!
Jag är en stolt mamma över våra underbara flickor! Dom är så duktig och snäll! LOVE <3


--------------

Nu har jag inte så mycket mer att säga än att, förlåt för ett sent inlägg!

PÖSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0