Tisdag och Onsdag!

Igår orkade jag inte skriva på bloggen och nu har det kommit klagomål på att jag måste uppdatera oftare hehe!
Igår klev jag upp, matade flickorna, gjorde ordning mig, startade en tvättmaskin, klädde på flickorna och mig själv, la dom i vagnen, tog bussen ner på stan, mötte upp Elin, Thea och Louise, gick till Lilla K på Mobackes!! :)))
Där tog vi en lunch och en fika (efterrätt) :P Även pappas fru, Kerstin åt lunch med oss :)
Sen när vi skulle fika kom Therese oxå !!
Vi satt där i hela tre timmar och bara njöt och tog det lugnt! Det är så skönt att bara vara! :)
När klockan var tre så tyckte vi det var dax att röra oss eftersom allas "män" vill ha middag vid 5 tiden.
Så då gick vi in till stan, gick lite där innan vi åkte hem! :)
Men igår slapp jag laga mat :) För vi var bjuden hem till Jennifer och Nikko på mat (uppskattas).
Så då när vi kom hem så var det bara att packa om väskan och barnen och sedan bege oss till dom!
Där så fick en helt underbar köttfärssås och spagetti. Efter det så vart det en halv omgång plump.
När klockan var sju så var det dax att gå hem eftersom barnen ska sova klockan sju!
Så då gick alla hem till oss, la barnen och sen åkte älsklingen och Nikko iväg för att flytta lite saker till nya lägenheten! Eller till förrådet, det är bara där vi får flytta in saker än eftersom det ska tapetseras innan vi får flytta helt ! Och idag började dom på i nya lägenheten med att spakla och dona så i morgon kanske det sitter någon ny tapet på väggen! :)
När dom åkte iväg så tog jag och Jennifer lite fika (kladdkaka med glass) tillsammans med Sofias Änglar på tv! :)
När det var slut så kom pojkarna tillbaka så då spelade vi klart plump!
Sen vart det Big Brother och sen söva!! :)))
Fullsatt och underbar dag!
(Louise med Lea, Elin med kaffe :P, Therese med Alice)

(Louise med Lea, Elin med Thea, Therese med Alice)

(Louise och Lea)

(Mamma Elin med dotter Thea)
(Therese med Alice)
------------------------------
Idag (Onsdag) så klev jag och flickorna upp vid 9 som vanligt typ :P
Gav dom lite mat och nya kläder.
Klädde på mig själv och åt lite frukost.
Gjorde ordning vagnen och flickorna för att sedan bege oss ner till stan för att där möta upp Jennifer ! :)
Mötte upp henne, tog en fika, gick lite på stan, köpte öl till älsklingen ! :)
Gick till bvc för att flickorna där skulle få två sprutor i benen :( Och skrek gjorde dom! Det gjorde så ont i mammas hjärta! Mammas älsklingar då! <3
Efter lite tröst så klädde vi på dom ytterkläderna igen och la dom i vagnen för att bege oss in till stan igen!
Mötte upp Elin och skulle fika med henne!
Innan fikan så fick jag reda på en mycket rolig sak nere på stan!
Jag är så glad, det är så spännande och underbart!
När vi skulle fika så vart det en skit snabb fika då Lea skrek hela tiden stackars liten!
Över trött och spruta så helt slut och vägra sova i mammas famn! Vagnen måste rulla och ute!
Så det var bara att klä på dom, lägga dom i vagnen och gå ut!
Gick till Åhlens för Elin skulle köpa tyg till en gradin hon ska vara duktig och sy ihop ! :)
Sen tog jag, flickorna och Jennifer bussen upp till höjden!
Kom hem, gjorde mat åt flickorna och matade dom (Jennifer hjälpte mig då Tommy inte hade kommit hem än)
Sen gick Jennifer hem till sig så då började jag med mat till mig och älsklingen! Det vart korvstråganoff med ris!
Slängde i oss maten för att sen bada flickorna innan dom skulle sova!
Badade dom och klädde på dom pyjamas och sen tvärslocknade båda två i sina sängar klockan sju!! :)
Dom är så duktig, mammas flickor! Har somnat klockan sju nu i snart två veckor och det är så skönt! Jag hinner göra saker innan det är sov dax, eller kanske ta det lite lugnt framför tvn, eller tid för mig och älsklingen!! :))
Dom somnar klockan sju och sover till 5/6 tiden, då ska dom ha mat och sen somnar dom direkt igen och sover till 9/10 tiden :D <3<3
Nu är klockan 8 och dom har sovit en timme, älsklingen har åkt och skulle fixa nå på bilen då den ska besiktas på Fredag!
Jag sitter här och skriver till er :P
Om en timme börjar Efterlyst och efter det är Big Brother och sen sova!
-----
I morgon vet jag inte vad jag ska göra, tror jag bara ska vara hemma och städa, plocka lite och packa lite! Flyttar förhoppningsvis nästa vecka :)))
-----
Det var det!
Nu ska jag gå och ta mig lite kladdkaka och sätta mig framför tvn och ta det lugnt :)
----
Tack för idag Jennifer, Tack för ALL HJÄLP!! <3
PÖSS!!
(Jag är såååååå glad)

Kommentarer
Postat av: tant jennifer ;D

weii! ;D mycketmycketmycket underbart! <3 :D tack för idag gumman! ring imorgon :) Pusspuss <3

2011-03-09 @ 23:08:00
Postat av: Tess

Vad sommriga dom två första bilderna såg ut :) Tänk, snart får man sitta på uteserveringar o mysa!

2011-03-09 @ 23:44:07
URL: http://thereseostansjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0