Älsklingens födelsedag!

GRATTIS ÄLSKLINGEN MIN!
Idag är det DIN dag, för idag fyller du år och blir stor pojk som får åka på kryssning utan mamma och pappa ;)
Alltså, 23 år blir han! :P hehe
Så idag blir det kalas:)
Idag kommer min mamma, min mormor, min bror med fru och deras 2 barn ! :)
Så hela dagen har jag fått och städat och fixat i lägenheten !
Bakat en kladdkaka, tvättat, diskat, städat.
Sen har jag oxå självklart matat, busat, bytt kläder och blöjor på mina underbara barn!
Så nu är det första gången jag sätter mig i soffan idag, eller andra föresten för jag åt frukost här 9 i morse så andra gången då :P
Bror min ringde nyss och sa att dom redan var i Bollnäs men var på stan innan så dom skulle komma när dom var klar :)
Så nu har jag gjort ett ryck och gjordet sista tror jag! NÄÄÄÄ, jag har glömt att gjort rent spisen! FUCK, hatar SPISAR!
Skit samma!
---

Nu ska jag ta och göra rent den där j*vla spisen!

PÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0