Söndag/Bilder :)

Idag mina vänner är det igen Söndag! :(
Jag tycker inte om Söndagar för det menas med att älsklingen åker och jobbar i morgon! 
Nog för att han jobbar på hemmaplan men är borta hela dagen och är borta från oss!
Idag har det alla fall varit en lugn hemmadag! Elin, Andreas och Thea kom förbi en sväng på en fika! :))
Annars har vi bara degat, tvättat, städat och badat flickorna :)
Gått igenom lite bilder nu som jag har fått av min mor som jag tänkte bjuda er på ! :) 
Självklart är det på flickorna! :P
Lea till vänster och Alice till höger <3




Lea till vänster och Alice till höger <3




Lea <3



Alice <3




Alice <3




Mormor med barnbarnen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0