Helgen!

Dåligt med uppdatering under helgen!
Har känt att jag inte har haft tid så då blev det som det blev men jag har haft en underbar helg fylld med underbara människor :)
I Fredags när älsklingen slutade jobbet så var det meningen att vi och Jennifer och Nikko skulle åka till Söderhamn men det slutade med att jag och älsklingen och självklart flickorna åkte på dollar och karlsson istället för när vi var klar och skulle åka så var det en timme kvar tills dom stängde och då kände vi att det inte var sån stor ide!
Sen på kvällen var vi bara hemma och tog det lugnt :)
Sen på Lördagen så vaknade vi, städade lägenheten, åkte och handlade mat (louise följde med och hjälpte till med vagnarna) UPPSKATTAT!
Sen åkte vi och skjusa hem Louise, åkte hem, Ida, Jimmy och Ebba kom och hälsade på! Jimmy och älsk åkte och köpte mat på Sebylla! Käkade mat, dom åkte hem och sen kom Elin, Andreas och lilla Thea :)
Vi skulle bjuda på mat så då började jag med maten!
Det var fylld kycklingfile med vitlökssmör och persilja, vitlökssås och ris till det :) (SKIT GOTT)
Lite stolt oxå att jag lyckades med maten för det trodde jag inte, eftersom första gången man gör det så brukar det bli dåligt!
Sen till efterrätt blev det hallon och björbärs paj med vaniljsås ! :)
Sen vart det melodifestivalen och till det hade Elin och Andreas köpt chips och godis! :)
Sen spelade vi lite kort och det slutade med att pojkarna drack lite öl! :)
Dom åkte hem vid 1 tiden !! :)))
Riktig trevlig Lördag, det gör vi om på Fredag :)
Sen på Söndagen så vaknade vi, matade flickorna, klädde på dom och oss själv.
Åkte ner till ica och köpte äppelpaj och marzansås, åkte hem till Elin, Andreas och Thea för att där äta upp det :) När vi kom dit så var även Louise, Snobbo, Ida och Thomsson där så det vart många till slut :P :)
Vid 2 tiden så åkte vi till albert och herbert, handlade lite fint/gott :P
Åkte hem sen, matade barnen, bytte kläder, och åkte till Järvsö för att fira min bror Fredrik som fyller år idag men vi åkte igår istället! :)
Även Johanna och Stjärna kom dit oxå :)
Det var våran helg det! Fullsatt, Trevlig, Underbar, Måste göras om! :P (kanske lite för mycke stress)
---------
Idag är det Måndag!
Flickorna sover nu, jag väntar på Mamma och Janne som ska komma och hälsa på ! :)
Sen ikväll så ska vi äta middag med Elin, Andreas och Thea!
Pojkarna ska äta pölsa (som dom har tjatat om) Jag och Elin ska äta ugnspannkaka :)
Nu ska jag städa lite och sen ta det lite lugnt med en macka och oboy :)
PÖSS!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nu ligger vinnaren uppe i tävlingen i samarbete med smultronbyn -träleksaker.



Länk till inlägget : http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se/2011/03/01/4738692-grattis/#kommentarer

2011-03-01 @ 19:53:44
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0