Söndag, välkommen! ;)

Idag är det Söndag och det är skönt på ett sätt och ett sätt inte!
Det är skönt bara för att i morgon menas det med att det är Måndag! Då får vi kanske reda vilken köplats vi har på lägenheten! (hoppas på köplats 1) så vi får första ching :D
Det dåliga är att det är Måndag och menas med att älsk ska jobba :/
Igår var som sagt i Gävle, var ju så trött igår när jag skrev.
Ändå var jag uppe en stund till för gulliga Tess kom med max mat till mig och pratade lite, då jag behövde prata av mig lite tyckte jag! :)
Gårdagen var alla fall FULLSATT men mycket trevlig! Hade ju med oss Elin, Andreas och lilla söta Thea i deras bil ! Den familjen är helt underbara, kan inte finnas bättre tror jag :)  Ni är så underbart snälla, söta, rara.
JA, helt UNDERBAR!! <3
På vägen ner till Gävle fick vi stanna två gånger för att våra bromsar på bilen låg på så Andreas måste ta över släpvagnen och dra den, nästa gång vi stannade så var det för bromsarna oxå och då var
fälgen KOKHET och det är inte bra!
Till slut kom vi fram till Valbo alla fall :=)
Vi började med att gå in i gallerian och kollade och där hittade jag en t-shirt kan jag förklara fast en längre modell :P Sen hittade jag en långärmad tröja :) Älsk köpte en t-shirt och två par skor ! Och sen köpte vi en varsin jacka, 4 boddysar och två mössor till flickorna :D <3
Sen gick vi till Ikea och där plockade jag inte på mig så mycket, lite smått och gott bara men kom ändå upp i 600 :P Var lite saker till barnen eftersom dom kan börja äta gröt på Tisdag så behövdes det skedar, haklappar och lite sånt. Sen tog jag några glas, handdukar och saker till köket !
Det tog sin lilla tid att gå igenom men så är det när man är två familjer, tre barn och det är barnen som styr hur det ska gå till men alla tre var mycket duktiga :D
Och sen tog vi ju en fika paus mellan våningarna! :))
När vi satt och fikade så bestämde vi att jag, älsk och flickorna skulle börja gå eftersom vi skulle till älsklingens bror, fru och barn och äta middag! Och klockan var redan då typ 5 och odde skulle hem och supa och gå på tuppenz så kände sig lagomt stressad!
När vi kom till Oddes bror (Andreas) så möttes vi av färdig mat, en blyg Klara, busig Alibin och glada föräldrar . Mycket trevligt!
Vi satt oss och åt, matade barnen, bytte blöja, kläder, fick efterrätt, myste och pratade massa skit hehe ;)
Vid halv nio var det dax att åka hemåt och kan lova att Odde var stressad! Dessutom var vi tvungen att tanka innan vi åkte och det tyckte han var jätte jobbigt :P
När vi kom in till Bollnäs så kom vi på att vi måsta lämna tillbaka släpvagen som Andreas och Elin hade hemma hos sig eftersom dom hade köpt en sänggavel och kört in släpvagnen till Bollnäs.
När klockan var halv elva så kom in i lägenheten och då började Hardcore Superstar spela så då vart
Odde inte precis lugnare!
Själv var jag helt slut i kropp och huvud men hungrig så söta Tess kom med mat åt mig som sagt :)
Sen slängde jag mig i säng och sov !! :)
Idag så har vi inte gjort ett skit!
Ätit gröt och slöat typ, jag har plockat upp sakerna som vi köpte på Ikea :D
Händer idag då? Ja ni, ingenting tror jag. Känns som jag inte har någon ork till det.
Skönt att bara vara hemma ibland oxå!
Så nu ska jag väl gå och lägga mig i soffan!!
Flickorna sitter i varsin babysitter och sover, sötisarna mina <3
PÖSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0