Sen uppdatering men bättre sent än aldrig :P

Lite långt i mellan blev det nu men jag har inte haft tillgång till en dator någon längre stund förens nu!
Men skit i de :P
Alla fall!!
Tack för alla underbara kommentar :)
Tack för att alla ni bryr er om oss!
-------------
Gubben min har ju som sagt haft semester 1 vecka nu och den veckan försvann SKIT FORT!
Hela familjen börja med att åka upp till Järvsö till mina föräldrar ! :)
Odde sov där i två dagar, sen åkte han tillbaka till Bollnäs för att packa om och hämta tre kompisar för dom skulle åka till Furudal och fiska! Inte för att jag vet om det vart så mycke fiske, kanske vart mest öl men inte vet jag :P
Alla fall när han åkte från Järvsö så stannade jag och flickorna kvar hos mamma min :)
Var där och fick lite semester och framför allt sovmorron :D I love my mam! Hon tog flickorna varje morgon så jag fick sova och det var guld värt ! <3 Tack för det min älskade mor!
Det vi gjorde där alla fall var att bada pool, myste med familjen och släkt, och jag passa på att vara med gamla barndomskompisar :)
På Lördagen när vi kom dit så åkte vi till mamma min och åt lite mat, sen åkte vi och lämnade flickorna hos morfar Peo, Kerstin och Moster och Morbror ! Då jag och Odde skulle på min bror och hans frus bröllopsfest ! :)
Mycket roligt måste jag säga, eller vad tycker du Carro? ;) (FRUN)
På Tisdag kväll åkte jag och min brors fru, Carro till Arbrå och spelade bilbingo :)
Flickorna fick då vara hos min riktiga far, hans fru och mina syskon :)
Stoltare moster och morbror får man leta efter! Det hade gått så bra vilket jag var nervös för, det var ju första gången dom var med dom längre än två timmar! Men lilla söta Lea hade somnat i moster Hannas knä och Hanna är 7 år !
Söta Alice hade somnat i morfar Peos famn :)
Tillbaka till veckan :P
Onsdag kväll var dom oxå där för då åkte jag iväg med min kompis Johanna och spelade bilbingo i Ljusdal, även Angelica följde med! :)
Sen Tisdag och Onsdag dag så var jag bara hemma hos mamma men min underbara barndomskompis Nathalie och hennes son Eskil kom dit och lekte med oss:))
Sen på Torsdagen när pappa Tommy skulle komma och hämta oss så kom min underbara vän Ida och hennes dotter Ebba till mamma min och lekte :) Vi badade pool och pratade skit :)
Det är så kul när man kommer till mamma min och folk vill träffas och umgås ! Det uppskattas som fan!
Sen åkte vi hem Torsdag kväll!
Det var så skönt att komma hem till sin säng, må ni tro! :)
Sen igår Fredag så klev vi upp, åkte ner på stan och gick på stan lite :)
Då jag hade fått ett presentkort av min mor på boutique såfin :)
Där hittade jag två tröjor och två linnen :)
Sen var Odde på deichmann och köpte nya foppa tofflor (det behövdes)
När vi var klar med det så åkte vi och åt lite mat :) Åkte hem och gav flickorna lite mat :)
Sen åkte vi till Oddes morfar för han fyllde år så då vart det Tårta och saft ;)
När det var gjort så åkte vi vidare till Louise och Snobbo för att hälsa på nykomlingen Alvin :)
GRATTIS TILL ER !!
En söt liten pojk föddes förra Lördagen den 9/7-2011 ! :)
Så liten, man fattar inte att ens egna barn har varit mindre!
Jag har sagt det förr men säger det igen, det går så fort!!

----------
Och idag är det Söndag och vi klev upp och åkte till Gävle med Oddes föräldrar för att hälsa på hans bror med familj :)
Och nu har vi typ nyss kommit hem, har bara lagt flickorna och sen satt jag mig här :)
Nu ska jag titta på tv, ev film och sen sova! :)
I morgon kommer bror med familj för att hämta husvagnen och kanske tar en fika:)
PÖSS!!



Kommentarer
Postat av: Louise

Tack så mycket! :)

2011-07-17 @ 08:48:19
URL: http://louisesvardh.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0