Alice !

Folk har frågat mig om hur det gick hos doktorn!
Jag har inte haft tid och skrivit det än här på blogget så försöker hinna med det nu medans flickorna ligger ute i vagnen och sover !

Läkaren sa alla fall att han trodde inte det var nå faligt!
Det kunde vara så där när dom är för tidigt födda! Nå syror i magen som möter varandra!
Men så jag inte skulle vara orolig så skulle vi få en remiss till någonting där dom kollar någon kurva i Alice huvud för att se om det är kramper eller inte, vilken han inte trodde det vara ! Men då kan vi räkna bort det värsta sa han så det var ju skönt att han inte bara släppte oss!
Och var det inte kramper så vart det några andra undersökningar sa han.
Så var det med det !

Igår var jag alla fall på stan med Elin och Thea :)
Sen gick vi hem till dom och satt där och bara fikade och myste !
Sen åkte jag, älsk och flickorna till söderhamn för att kolla på en ny vagn! Bara för jag fick så ont i ryggen av den gamla och sen är den nya mycket lämpligare för oss i huvudtaget!
Så nu är den gamla till salu (kommer ett nytt inlägg med bild på vagnare)

--------

Nu ska jag städa, diska och tvätta för ikväll kommer Elin, Andreas och Thea hit på middag :)


PÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0