Bvc, stan, elin, kramper och tv! :)

Ja gott folk!
Idag var jag, flickorna, Elin och Thea på bvc för mina små underverk skulle få en spruta.
Men när jag kom dit och berättade om Alice och Lea för den delen så ändrade som sig.
Tar sprutan en annan gång istället!
För er som inte har pratat med mig eller hört på omvägar så har Alice haft nå sorts "kramper" eller huggningar kanske man ska kalla det ! Hon kryper ihop som en boll fort som fan och sen GALLSKRIKER hon :(
Sen hade hon ju feber i Torsdags, Lördags och Söndags :(
Så i morgon ska vill till barnläkaren på sjukhuset.
Sen har även Lea haft feber men inga huggningar som tur är !
Men bara för att dom hade haft feber och skulle till läkaren som ville dom vänta med sprutorna!
Men vi vägde och mätte flickorna:
Alice: 5660 och 60,7 cm
Lea: 5100 och 58,7 cm
------------
När vi var klar där så gick vi in till stan, gick på Lindex och köpte nya overaller till flickorna! :)
Då dom andra är för små!
Sen följde vi med Elin och Thea hem till dom på lite godis, vatten och prat :)
Sen åkte vi hem, lagade mat, badade barnen, matade dom och la dom men nu vaknade båda igen och vägra somnade verkar det som. Pappa går och vyssar Lea nu och Alice sitter i babysitten!
Nu ska jag kolla på Sofias Änglar, Hemliga Miljonären och Big Brother :) Men lite chips, dricka och älsklingen <3
--------------
I morgon ska jag, flickorna och Jennifer till sjukhuset för Alice ska träffa en läkare!

PÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0