Lägenheten :))

Idag var vi och kollade på nya lägenheten och det är FÄRDIG :D
I morgon som dom bara städa och sen flyttar vi in :))) JIPPI!!
Tänkte knäppa lite bilder i morgon så ni får se hur tapeterna ser ut!! SÅ NÖJD! :)
Så i morgon går flytten :) (alla fall början) :P
Älsklingen och Nikko är och flyttar några lådor dit nu som dom ställer i våran walk in closet ;) hehe
Jag ska packa lite nu och sen kolla på en unge i minuten och sen big brother :)
-------
Idag har min mor varit här :)
Hon, jag, flickorna och Jennifer åkte ner på stan och blev bjuden på fika av mor min :) (TACK)
Idag lagade jag potatis, fiskpinnar och egen spenatsås för första gången (lyckades) :)
-------
PÖSS!!



Kommentarer
Postat av: Anneli

Vad spännande med nya lyan:) Hoppas ni kommer att trivas. Kram till hela familjen.

2011-03-14 @ 20:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0