Pappskallar!

Då gör vi av med lite ilska :P
Pappskallarna har inte städat i lägenheten idag eller plockat reda på pappen på golvet eller nå så det blev ingen flytt idag :( (ARG)
Måste ringa dit i morgon och fråga om dom hade tänkt städa eller om dom tycker vi ska göra det själv!
Det ska ingå städning efter tapetsering tycker jag men dom är som dom är :P
Håller tummarna att vi slipper städa för det blir så himla mycket krångel med flickorna och allt.
I såna fall blir det till att vi anlitar någon annan som kan städa för en peng!
Jag som ville flytta idag!
SKIT!
Alla fall, idag, vi har nyss ätit här ! :)
Vi bjöd Nikko på mat för Jennifer var inte hemma så slippa han äta själv!
Jag gjorde kotlett, pressad potatis och sås (mammas recept)
Första gången jag gjorde det och det vart skiiiit gott :) MUMS
Så är lite stolt över mig själv! :)
Flickorna sover! :)
Lea decka i soffan klockan 18:15 för hon var så trött och Alice somnade för en kvart sen ungefär 18.45 :)
Duktiga flickorna våra <3<3
Nu ska jag sätta mig framför tvn och bara njuta, känns som jag inte har suttit nå idag!
Klockan åtta är det "Sofias änglar", klockan nio "desperate housewives" och klockan tio "big brother" :)
Blir inge mer inlägg ikväll så säger tack för idag och åter i morgon!
Får se vad som händer i morgon!



PÖSS!!

Kommentarer
Postat av: Jenny - Mamma till Elliot

Super dåligt! Dom ska och borde verkligen städa efter sig. Psykande! :b

Men annars roligt med flytt och få det precis så som man vill ha det. :) Vart flyttar ni? Och till hur stort? :)

2011-03-15 @ 22:06:07
URL: http://margotjennylovisafrank.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0