Svar på fråga!

Svar på Jennys fråga!!

Vi flyttar till Höglunda, husen uppe vid bonden kan man säga. Innan SJ kåkarna så kommer det en vänd plan och där är huset på höger sida :) (Ett rosa) :P
Storleken är en trea, lika som nu! Skulle vilja ha en fyra så flickorna får ett varsitt rum eller så kan ha ett "datarum" men vi har inte råd än så det vart en trea.
Men som sagt, nöjd som fan ändå för lägenheten är tooook snygg :P
Och ja, det är jätte skönt att få precis som man vill ha det :)



PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Jenny - Mamma till Elliot

Låter ju kanon! :)

Flickorna har nog inget emot att dela några år framåt. Det ska mina små knoddar få göra. Stackars liten om detta är en tjej, får flytta in i E´s pojkrum. ;) Haha. Men går nog att lösa till. Jag delade med min syster tills jag var 11-12, och det var bara roligt. :)

Kan inte du hjälpa mig med lite namn till bebisen?! ;) Gärna tjejnamn då jag har mycket svårare för de!

2011-03-17 @ 21:15:52
URL: http://margotjennylovisafrank.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0