Torsdag och svar!

Hejsan allesammans !! :)
Idag är det Torsdag och idag var jag och flickorna nere på stan med Jennifer och Eddy, som han stavar :P hehe
Tog en lunch på krokanen och flickorna fick mat ! :)
Sen kom Louise oxå, satt och babbla lite och fikade! :)
Sen gick vi lite på stan, sen bestämde vi oss för att gå hem till henne för att spela lite kort för det fanns ingenting att göra på stan längre tyckte vi! Så vi gick hem till henne och spelade plump! :)
Sen tog jag och Jennifer bussen hem, gick hem till henne, blev bjuden på mat där (makaroner och ostsås). Efter det var det lättdax för flickorna så då gick vi hem till oss! Nattade flickorna och sen Eddy! 
Sen nu har vi kollat på tv, Malin Källänge kom förbi en sväng :)
Väntar nu på att pojkarna ska komma, då dom skulle till nya lägenheten och ta reda på pappen på golvet och all slipdamm så jag och Jennifer kan gå dit i morgon och städa och sen flytta in på kvällen :))))
Annars ska vi vänta tills nästa vecka innan vi kan flytta in och det orkar och vill inte jag! :P
Om en kvart börjar även BB !! :))) Tror ni Katerina går ut? det tror jag!
-----------
Svar på Jennys fråga.
Jag tror oxå det blir kul för dom att dela rum men tänk om dom inte tycker det, då måste vi flytta!
Men vi får se hur det går helt enkelt. Självklart hoppas jag att dom trivs tillsammans och kan umgås som bästa vänner!
Namn, det var svårt ! :P  Alice och Lea :P HAHA
Olivia, Wilma, (RUT säger Odde) HAHA, Astrid, Saga, Svea, Filicia, Chalotta säger odde!
Philip, Oliver, Wiliam, Wilde, Harry (gulligt) :) GURKAN, säger Odde! HAHA
Odde är inte till så mycket till hjälp! :P
Nu kommer jag inte på nå mer, det kanske hjälpte lite! :)
Vi måste ses nån dag! :))
Ha det bra!
------------



Nu börjar BB !! :)

PÖSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0