Torsdag/Hemma!

Torsdag idag och det menas med att i morgon är det Fredag :)
Jag som hade tänkt tagit en lugnt helg men det var bara att fet glömma!!
Mer om det sen men först idag!
I morse vaknade jag halv sex att Alice så då gick hon mat, somnade om och lika jag!
Vaknade igen klockan halv åtta av Lea, då skulle hon ha mat så då fick hon det! Sen somnade vi om igen direkt!
Vaknade igen halv tio av Alice som låg och snackade så då väckte hon mig och Lea!
Då var det bara att kliva upp och göra morgon, även fast det var oerhört jobbigt ! Men klev upp alla fall, satt flickorna i babysittrarna, gjorde frukost åt mig själv, åt upp det :P, bytte kläder på flickorna från pyjamas till vanliga kläder och sen skulle vi busa men då hade jag två jätte trötta döttrar.
La sig på min axel och gnussa runt, sötisarna mina!
Så då var det bara att lägga dom i sina sängar med snutten och tutten!
Apropå snutte och tutten! Flickorna har jämt sovit med snutte och napp men i natt när jag klev upp av att Lea skrek så hade hon tappat nappen så då gav jag henne den och sen la mig igen men hann inte ligga längre än en kvart så skrek hon igen! Då när jag kom dit så låg hon på sidan och med en nalle, nallen brukar sitta i ena hörnet på hennes säng! Och hon låg med ryggen mot där nallen brukar sitta och nallen höll hon om! Hon måste ha tagit tag i nallen och sen rullat på sidan. Så i morse prövade jag och se om hon kunde rulla men det gjorde hon inte!
Så vi får väl se sen om hon kanske rullar eller vänder sig, hoppas! :) Stortjejen mammas och pappas! <3
Tillbaka till nu, nu sover flickorna och jag sitter här och passar på att skriva medans! Annars blir det gnäll från Johanna :P ;)
Ska skriva klart här och sen fortsätta städa lite!
Jag har tvättat en maskin och diskat en maskin och det är nog två tvättmaskiner och en diskmaskin kvar som ska göras.
Sen tänkte jag packa lite men då såg jag att lådorna är slut så måste vänta på fler sånna! (Jennifer) !!
Annars idag händer det ingenting, ska bara vara hemma och ta det lugnt har jag bestämt!
Ikväll kanske vi ska äta middag med Elin, Andreas och Thea!
Nu till helgen!
I morgon är det Fredag som sagt och då fyller Tommys pappa år så då ska vi åka dit efter middagen och äta tårta! Sen hem och ta det lugnt och flickorna ska sova! :)
Sen Lördag så åker vi till Järvsö för då fyller min brors dotter Joline 2 år! :) Så då ska vi dit och fira henne, efter det ska vi åka till min mamma och hennes man (låsas pappa) och äta middag där :)) Skulle bli pärgröt och fläsk!! MUMS, MUMS!!! (LÄNGTAR)
Sen åker vi hem och kollar på tv eller nå! :P
Sen är det Söndag och då ska vi fira låsas mormor (pappas, frus, mamma) :)
Jag kan inte skriva än vad vi ska göra för jag vet inte om hon läser eller inte!
Och gör du det Gunhild så vet du ju att det är en överraskning om vad vi ska göra ! :)
Så skriver mer om det på Lördag eller Söndag, bror på när det finns tid ! :P
Det var det, nu vet jag inte vad jag ska skriva mer!!
Det kommer säkert nå mer inlägg senare idag :))


(LEA)



(THEA)


-------------

PÖSS!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hehe! Ja annars blir det gnäll. Läser din blogg ever day at work. Riktigt avundsjuk på dej att du ska få pärgröt! Vill också ha ju!!

2011-03-10 @ 12:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0