Allmänt, Birka.

Onsdag idag va!? Mina dagar är lite som dom vill :P Igår hade jag Onsdag men tror det är idag hehe :P
Alla fall, IDAG! Har vi inte gjort ett skit och kommer inte göra heller förens pappa tommy kommer hem för jag har ont i magen som fan !
Flickorna sover nu alla fall. Dom har kommit in i någonting som gör att dom inte vill sova klockan sju längre så vid nio, halv tio somnar vi nu! Vilket är skönt på ett sätt för då får vi sova längre på dagen, dom kliver upp vid åtta! :)
Men när dom somnar klockan sju är det skönt för då får man göra någonting för sig själv eller med andra bara ! :)
Om dom kunde sova från sju till åtta :P haha
OCH ALICE, storaaaa tjejen! Satt själv igår! :)
Nu är jag alla fall hungrig för första gången idag!
Så ska gå och göra en macka tror jag! Sallad kanske som min underbara mor gjorde igår! :)
Just, om det här med Birka!
Fick ju en gratis biljett för 2-4 personer och det kan du oxå få ! :) Vem som helst kan få!
Det ända du behöver göra är att gå in på gratisstart.se och så står det där för första sidan någonting om Birka!
Tryck in dig när och där behöver du bara svara på några frågor, vara med i en undersökning så får du en biljett :))
Du får betala maten själv men det kan man göra om man får resan gratis!
Buss ingår oxå ner till stockholm :)
Det ska bli så kul och skönt att åka med mamma och flickorna, åka bort från bollnäs lite. Nog för att det bara är en dag men det gör mycket ändå! Självklart kommer jag sakna älsklingen men han måste vara hemma och jobba och tjäna pengar!
Och till sist!
Jag har fått lite bilder av mamma min igen på flickorna som jag tänkte bjuda på :)
Pappa Tommy med Lea
Min Mormor med Alice
Mor och Dotter <3
------------
Anja - Man kunde bara åka under Juni på den här biljetten som jag fick :P Men det hade varit roligt om vi kom på samma! :)


----------
PÖSS!!

Kommentarer
Postat av: Anja - 17 & mamma!

Ja, men vi åker ju också i juni. :)

2011-05-18 @ 14:55:03
URL: http://anjahakanson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0