Finbesök! ;)

Då har man gjort ordning barnen och nu ska jag ta tag i mig själv!
Därför vi får finbesök av min brors fru, Caroline med barnen, Joline och Julie och hennes lillasyster Johanna :)
Vi tänkte gå ner på stan och kolla lite och ta en fika/lunch kanske? :) En mys dag helt enkelt!
Uppskattas alltid när det kommer folk och hälsar på som man tycker om och som man tycker att man träffar för sällan!
Sen när älsklingen slutar så tänkte vi ta hemmakväll med massa mys bara !
Tror även att min extra son Joakim kommer "hem" och ska vara med oss :)
Tror det blir en pizza och big brother ikväll :)
Sen i morgon (Lördag) så ska vi åka till Elin, Andreas och Thea för att grilla :)
Efter grillingen så ska vi åka till Söderhamn en sväng för det är ju Crusing!
Nog för att det inte är världens bästa crusing men har inte varit på någon än i år så det premiär! Förra året var vi ju nästan på alla crusingar!
Sen har vi Söndag :/
Då har vi ingenting planerat förutom Big Brother klockan nio då antingen Gurkan eller Chrille åker ut!
Jag hoppas det blir Chrille!
(Spännande)
JAJA, nu fick jag ett sms som jag måste kolla (mobilen på laddning i sovrummet)
Sen ska jag sminka mig och byta kläder.
PÖSS!!
Hoppas alla får en underbar helg, vilken jag ska försöka ha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0