6 MÅNADER! :D

Ja, idag är våra underbra flickorna hela 6 månader!! Tänk vad fort det har gått!
Tycker att det var nyss jag låg på bb i 6 veckor, längtade hem som fan!
Men jag har sånt tur som har fått våra underbara flickor! Jag är en sån stolt mamma över dom!
Just nu sover flickorna och jag sitter här, väntar på att mormor Lillemor och morfar Jan ska komma hit!! :)
Vi ska fira flickorna och äta fläskfile, klyftpotatis, bea och sås :)
Annars idag har vi inte gjort ett skit idag :P Det är sånt tråkigt väder så vi har bara varit hemma och busat :P
Mamma Linn har tvättat och plockat lite men annars ingenting !
------------
Igår var jag och flickorna ute och gick med Elin och Thea :)
Gick ner på stan och tog en glass, sen gick hem till dom, satt ute i solen, gick in, fikade med Louise, även Andreas mamma och Elins pappa kom en sväng! Sen fick vi alla hem till oss, gjorde pommes med korv som vi åt alla tillsammans :)
Lite glass till efterrätt, även Jennifer och Nikko kom och fick lite glass :)
Elin knäppte lite bilder på Alice i solen igår :)
PÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0