Fika, stan och hus ! :)

Hejsan Hoppsan !!
Idag har jag typ inte varit hemma någonting så har inte hunnit skriva nå !
Idag har jag alla fall varit ner på stan med Fia, Elin och lilla Thea :)
fikade på krokanen och gick lite i affärer, mys !
Sen följde jag och flickorna med Elin och Thea hem, fikade lite och pratade och myste bara :) (trevligt)
Tusen tack för det flickorna mina <3
Sen när Odde hade slutat så kan och hämtade oss så vi slapp åka buss hem :)
Vi åkte hem och åt lite mat (makaroner, köttbullar, creme fraiche, ketchup och VATTEN) :D
Sen kom Tess oxå ! Hon är ju som sagt bil lös nu så hon åkte in med Ubbe (hennes mamas kille) som skulle träna.
Sen ringde älsk till en kille som hade ett hus som han ville hyra ut.
Älsk frågade om vi fick komma och kolla på det och det fick vi :)
Packade barnen i bilen och åkte ut mot Rengsjö !
Kollade på huset men det var ingenting för oss tyvärr, kommer få cellskräck tror jag haha! Lite för små rum för våran del oxå som har tvillingar! Mycket synd men sant !
Men jag fick även brev idag från Bollnäs bostäder på lägenheten som vi är intresserad av och vi hade köplats 4 så hoppas att vi får den ändå om vi vill ha den ! Ska åka och kolla på den på Torsdag kväll ! :)))
----
Nu sitter jag och Tess här då.
Eller Tess är med barnen under tiden jag skriver och älsklingen min står i köket och diskar och gör mat till flickorna så man har till måltiden om 15 min !
Så nu ska jag gå och sätta mig framför tvn och mata flickorna och sen lägga dom!
----
I morgon kommer tant Jennifer ;)) 
Vad ska man hitta på för bus då tro? vad säger du tant ? ;) haha
PÖSS !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0