Fullbokad helg!

Slut på gratis sms och inge pengar kvar på telefonen heller ! :(
Och får inga pengar förens på Fredag ! SURT.
---
Alla fall är helgen bokad (FULLBOKAD)
När jag har vaknat på Fredagen så måste jag ner på stan och köpa födelsedagspresent till lillasyster. Någon som har nått förslag vad man kan köpa?
På Fredag när älsklingen har slutat jobbet så ska vi packa bilen full med saker som vi ska ha med till mamma på Fredag kväll men innan vi kan åka dit så ska vi åka och bowla med pappa och familj!
Så Bowling klockan 19 och sen när vi är klar där, åka direkt till Järvsö för att sova hos mamma min!
Sen på Lördag morgon så ska jag och älsklingen kliva upp tidigt för att sen åka skoter :)))
Flickorna får vara med sin mormor under tiden.
Första gången jag lämnar dom själv längre än en halvtimme! (nervös)
Jag kommer tok sakna dom och få ont i magen men det ska gå bra!
Och jag och älsk måste få göra någonting själv för det har vi inte gjort sen i September!
Sen på Lördagen förmiddag klockan 14 så ska vi vara hos min far på kalas!
Min lillasyster Hanna fyller år så då blir det tårta där (mat oxå kanske) ?
(Lillasyster)
Men sen när det är klart så åker vi hemåt, mot Bollan!
Det kallar jag fullbokad helg! Men jag ser fram imot ALLT :D
----------
Snart är klockan 15.00 och menas med att tokjentan kommer ! :)) (gillas)

PÖSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0