HUUUS, underbara vänner ! <3

Äntligen har vi hittat / blivit erbjuden ett hus:)
Där vi vill ha och allt är perfekt :)
Ska ringa till killen som har det ikväll :)
Men dom som bor där nu har redan sagt att vi är intresserad så man kan säga att det typ är vårat :P HAHA
Om han inte har kommit på att han ska sälja det, då är det kört ! :/ (sälj inte)
Odde är och hämtar pizza nu som vi ska äta bara för jag är så lat och orkar inte laga mat ikväll!
Jag vet att jag egentligen inte ska eftersom jag är ute och går varje dag för att gå ner i vikt men det var länge sen sist jag åt en pizza!
-------
Idag har alla fall Jossan, Vevve, Amelia och Tess varit här :) (TREVLIGT)
Sen åkte Jossan för att hämta Alexander på dagis, då skulle jag, flickorna, vevve och amelia ut och gå :)
Tess hade ont i foten (sa hon) ;) så hon gick till HANNAH istället :P
Så vi åkte buss ner på stan och gick runt vågen för det är så fint och sen buss hem.
Skulle egentligen gå hem oxå men hade så himla ont i benen! :P
Vem vill gå i morgon? Vill du då oxå Vevve? Elin kanske?
Dra iväg ett sms i såna fall eller om jag gör det :P :)
-------

Sen har jag tänk skrivit en sak i mååååånga inlägg nu men glömt bort dig varje gång jag sitter här!

Det är att jag vill tacka ALLA som är här och hjälper mig !
Det är inte bara att ha två!
Tur att jag har underbar familj och underbara vänner som ställer upp!!
Älskar er och TACK! Betyder mycket för mig!
och alla ni andra <3<3
Tack för att ni finns !
ÄLSKAR ER !
---------------------
PÖSS!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var du tvungen att skriva mitt namn med stora bokstäver så jag skulle se att du stava rätt denna gång? ;P Haha!

2011-02-09 @ 18:46:33
URL: http://hannahelisabetlarsson.blogg.se/
Postat av: Louise

Självklart ställer man upp för dig, du vet vart jag finns :) Så ställer upp så mycket jag bara kan och du vill :)

Puss på dig snyggve! <3



Ps, hade du ingen fulare bild på mig?;) småflinar

2011-02-09 @ 20:18:29
URL: http://louisesvardh.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0