Lördag och Söndag!

Igår när vi kom hem så orkade jag inte skriva nå så därför blir det idag :P
Igår då var vi i Järvsö hos min pappa, hans fru och mina små syskon för att äta middag där för att min farmor fyllde år !
Så vi kom dit vid 4-5 tiden någon gång.
Åt massa gott, pratade och umgicks ! :)
Åkte hemåt vid 9 tiden!
Stannade hos Jennifer på vägen hem!
Sen när vi kom in till Bollnäs så åkte vi och träffa Jorlin :)
Flickorna fick kläder av han!! (Tusen Tack)
Sen åkte vi och hämtade Käcken så han följde med oss hem, kollade på film och sen la vi oss (käck åkte hem).

Så såg gårdagen ut !
----------------
Idag har vi ingen aning om vad vi ska göra.
Pratade nyss med Elin och vi kanske ska åka dit senare idag och hälsa på :)

PÖSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0