Minnesstund!

Då sitter jag här snorig, ont i huvud och kropp och väntar på min mamma.
Har städat lite tills min mamma kommer för det såg för jävligt ut :P
Min mor ska komma och vara med barnen så jag får duscha och lite så och ta det lite lugnt!
Eftersom både jag och Odde är sjuk! :/
----
Idag är det minnesstund för Jocke !
Klockan 15.00 till 18.00 på prästnäset !
Jag hoppas att det är många som kommer dit!!
Jag kommer inte för jag vill inte ta ut barnen i det här vädret och sen orkar jag inte själv pga min försylning! :/
Jag kände han inte på det viset men hade jag inte varit sjuk hade jag nog åkt dit för att visa att man bryr sig!
Det gör jag, tycker det är så tragiskt att sånt här händer (tok för ofta)
Jag sitter här hemma istället och snörvlar och skickar tankar till nära och kära till Jocke!
VAR STARK!!!
Vila i frid Jocke! Och hälsa Mimmi där uppe!
Hoppas du har det bra.


----
Nu ska jag lägga mig på soffan och vila medans små flickorna sover !
PÖSS!!

Kommentarer
Postat av: Beatrice, mamma till skrutten Robin

Va kul att du är med i tävlingen:)



Lycka till!

2011-02-04 @ 16:22:00
URL: http://beabofink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0