Mitt liv, min berättelse !

Älsklingen åkte precis och skulle köra ner Julle på stan och till Asp och hämta någonting.
Så då sitter jag här, flickorna har somnat.
Satt nyss och kollade på tv, "livet på bb"
--
Då kom jag och tänka på hur vi hade det på bb och med allt innan innan graviditen, under graviditeten och efter!
Jag har haft sån himla tur med allt det tycker jag !
Eller kanske inte så mycket tur innan!

Jag och älskligen förlorade ju en bebis för 3 år sen!
Jag visste inte om att jag var gravid och en dag fick jag bara SKIT ont i magen.
Efter mycket om och men så åkte vi till akuten här i Bollnäs!
Eson och Persson körde mig och Odde dit.
Jag gick in själv eftersom jag trodde det bara var mensverk, för jag har en grym mensverk i vanliga fall!
Då frågade läkaren mig om jag var gravid, då sa jag "nej, inte vad jag vet" (och skrattade)
eftersom jag trodde det!
Då sa han att han skulle göra ett graviditettest utefall, så jag fick gå in på toa och kissa i en mugg och
ge den till en sköterska!
Sen kommer han in i rummet och säger att jag är gravid, frågade mig hur ont jag hade mellan 1 till 10.
Svarade 8, 8 ½ :P
Då sa han att det kunde vara utomkvedes (det är när bebisen fastnar i äggledarn på väg upp)
Läkaren sa att har du så ont så måste du åka till hudik för vi har inge ultraljud idag.
Då tänker man "men, vafan!!"
Så ringde Odde, bad han komma in och berättade allt! Han ringde Eson och frågade om han kunde köra oss till Hudik och det kunde han!
Så när vi kom dit så gjorde hon ultraljud och massa saker!
Då visade det sig att läkaren hade rätt, det är utomkvedes :(
Så jag vart inlagt och Odde fick åka hem :/
Ringde mamma min och berätta vad som hade hänt så hon kom på en gång <3
Sen dagen efter vart det operation!
Dom tog bort en äggstock och bebisen :/
Eftersom dom tog bort en äggstock så har jag svårare och bli gravid!
Trodde i två år att jag aldrig kunde bli gravid, gick och funderade på det där jättemycket! :/
MEN POFF sa det en dag så vart jag gravid ! :P
Och på vårat ANDRA ultraljud visade det sig att det var 2 bebisar!
Jag, Odde och barnmorskan tappa nog hakan när jag sa att jag bara en äggstock!
Så tur i oturen kan man säga!
Jag berättar det här för många och skämt inte för att säga det, det är för att en läkare sa till mig att jag aldrig kunde bli gravid och en sa att det var 50 % chans!
Det är nog många kvinnor som går och funderar på det där med äggstockar och sånt.
Jag är så lycklig och tacksam för våra underbara barn!


----
Sen träffade jag Odde är för 4 ½ år sen för första gången och det är jag oxå super lycklig för!
Utan han är jag inte hel! Han är mitt allt, mitt liv, min andra halva! <3
Det bara sa klick mellan oss! Umgicks ett halv år innan vi vart tillsammans!
Sen var vi tillsammans ett halv år, sen flytta du in hos mig, i min lilla etta, bodde där i 1 år, sen
flyttade vi till våran tvåa!
Där efter 2 år tror jag så bestämde vi att vi skulle skaffa barn, bli en familj.
Och nu har vi 2 helt underbara små flickor!
Jag älskar dig Tommy Oderstad <3<3<3
Och självklart våra flickor!
Alice Oderstad <3
Lea Oderstad <3

Odde!
You and me forever!



----
Sen har jag oxå en helt underbar familj!
Utan er hade inte jag varit den jag är idag!
Ni är så underbara!
Speciellt min underbara mamma! Utan dig hade jag absolut inte varit här där jag är idag, kommit så här långt eller varit den här personligheten!
Tack för att du är du! <3


----
Sen har jag alla min underbara vänner <3
Ni är så helt underbara!
Jag har haft många vänner i mitt liv som har visats varit katt skit, så jag är så glad för dom jag har nu!
Ni vet vilka ni är, tack för att ni är ni och att ni finns där när man behöver er!
----
PÖSS!!

Kommentarer
Postat av: Jönsson

Wow Linn helt otroligt att ni fick 2 efter allt :)

Dom är helt underbara. Följer din blogg varje dag.

Det märks att du LYCKLIG :) Du förtjänar det...



Kramar

2011-02-13 @ 19:40:49
Postat av: Jenny - Mamma till Elliot

Men gud vilken otrolig historia!

Hade inte en aning.



Livet är verkligen oförutsägbart, helt otroligt!

All lycka till er. :)

2011-02-13 @ 21:24:51
URL: http://margotjennylovisafrank.blogspot.com
Postat av: Johanna

Man blir så lycklig när man läser datta! All lycka till dig Linn & din familj<3

2011-02-14 @ 09:56:22
Postat av: helen

vilken fin berättelse, glad att ni fick två underbara flickor till slut. <3 kram

2011-02-14 @ 16:23:41
URL: http://helenm.blogg.se/
Postat av: Anneli

Usch, tänk vad du fick gå igenom då. Vilken tur att ni fick två fina flickor till slut!

2011-02-15 @ 21:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0