Sooolen skiiiiner:)

Hejsan allesammans ;)
Idag skiner solen :D
Jag och flickorna har legat och myst i sängen för att jag är försyld så hade inte så mycket kraft i morse.
Nu sitter jag alla fall och väntar på tokJennifer :D
Tänkte att vi skulle ta en lite promenad sen och kanske en fika på stan? :) 
NÅGON SOM VILL MED?? :D
Sen ikväll ska jag bara ta det lugnt tror jag.
Älsk ska fixa med bilen och lägga ut snöslungan på blocket !
NÅGON SOM VILL KÖPA EN SNÖSLUNGA?
Vi hörs nå mer sen.
Nu skickade älsk sms till mig där det stod "nu har jag blött näsblod för andra gången i mitt liv"
HAHA. är de nå att skryta över ? ;)
ÄLSKAR HAN ÄNDÅ :P
PÖSS!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men söt du är då:)

2011-02-02 @ 12:49:39
URL: http://johannajholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0