Therese, bilder :)

Äntligen kommer min saknade Therese hit och leker med oss :))
Men vi ska bara sitta hemma och busa för det är tok för kallt för att gå ut med flickorna tycker jag!
Har tömt kameran nu oxå så lite nya bilder på flickorna bjuder jag på :)
----------
Det här tycker lillfröken är jobbigt :P
Flickorna har jämt händerna i munnen nu för tiden!
Suger så mycket så händerna bli kall och sen torr ! hmm
-----------------------

Sen förra helgen var ju Johanna och Stjärnan hit på besök :)
Johanna gosar med flickorna :)
-----------------
Undrar om flickorna börjar bli sjuk för dom äter dåligt idag :(
Hoppas inte !
PÖSS!!

Kommentarer
Postat av: hannahelisabetlarsson

SV: Det är bra grejer det, jag använder också det. (:

2011-02-24 @ 13:18:10
URL: http://hannahelisabetlarsson.blogg.se/
Postat av: Anja - 17 & mamma!

anjatavlar.blogspot.com. :)

2011-02-24 @ 13:34:39
URL: http://anjahakanson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0