Torsdag och snart Fredag :P

Idag är det Torsdag och sviiiin kallt :(
Så jag och flickorna blir bara hemma idag!
Jag håller på och göra toast nu som jag ska äta !
Lea sitter i babysitten och leker och Alice sover.
Ikväll blir det svensk maffia :)
--------
Och igår satt jag mig och gjorde mat schema som jag har bestämt att vi ska börja med!
Man skriver upp vad man ska äta hela veckan så vi kan handla till allt det istället för att gå och små handla hela tiden!
Sen har vi bjudit Elin, Andreas och Thea på middag hit på Lördag !! :))
Så då igår satt jag och kollade vad jag skulle hitta på och laga då!
Hitta nå som såg och verkade skiiit gott med kyckling! Det är det enda jag säger för jag vet att Elin läser och det ska bli en överraskinning! ;)
Så äta gott med dom och kolla på melodifestivalen :) MYYYYYS!!
--------
Sen har jag fått många komentarer om att jag är med i många tävlingar och det vart så efter jag såg att Anja vann, trodde man inte vann så gick i början bara med i någon men sen blev det fler :)
Så hoppas att jag vinner någonting alla fall!



PÖSS!!

Kommentarer
Postat av: helen

det lönar sig att tävla, när jag var gravid så vann jag en balance air babysitter från babybjörn värde 1300kr, en bb väska med kläder, underlag, filter osv värde strax över 1000kr sen ett namnsmycke och en mössa från by myhr. Så fortsätt tävla du så vinner du nog snart :) Jag fortsätter hoppas på fortsatt tur jag med :) Men tur har vi ju båda som fick så fina flickor :) Kram

2011-02-24 @ 22:23:05
URL: http://helenm.blogg.se/
Postat av: helen

Fantastiskt vilket söt bild på gummorna :)

2011-02-24 @ 22:30:57
URL: http://helenm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0