tvtittning!

Då har det varit soffläge hela kvällen! :)
19.30 - Halv åtta hos mig
20.00 - Sveriges värsta bilförare
21.00 - Svensk Maffia (kladdkaka med glass till) ;)
22.00 - Datorn:P
Jag gick och la flickorna klockan 7 som sagt men klockan 8 var båda vaken och verkade inte vilja sova mer så tog upp dom. Gav mat vid 9 och la dom 21.30 men dom är lite gnällig :S
Vet inte vad det är, dom har inte sovit mycket idag ! :S
Lea måste man vyssa i famnen tills hon somnar men Alice lägger man bara i sin säng med napp och snutte så sover hon om hon är trött (man ser om hon inte är trött) :)
---
I morgon kommer mormor Lillemor :)
Sa att hon skulle ta med filmkamera då så ska vi ge flickorna gröt för första gången :) (spännande)
---
Sen får vi inte glömma JOHANNA!
Hon sa att hon alltid får ett glatt skratt när hon läser min blogg (varje dag) och det är ju jätte kul och bra tycker jag !! Jag är en sån människa som tycker om att få människor glada och se dom skratta! Det gör mig glad!
Men jag vet inte vad jag ska skriva för att få Johanna skratta åt det här inlägget.
ÄHH, du skrattar väl åt att jag ens skrev det här så det är ju bra! (Johanna skrattar) :P HAHA
Love u <3
och Stjärnan :P

-------------------------

God Natt och

PÖSS!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hihi små fnissar lite tyst så här på morgonen på jobbet:)

2011-02-04 @ 07:55:12
URL: http://johannajholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0