Underbara helg! :)

Helgen har varit full av saker och allt har varit helt underbart! :)
Som sagt så började vi med Fredagen!
När Odde hade slutat jobbet så åkte vi till Rusta och köpte present till lillasyster
Hanna som fyllde 6 år!
Sen åkte hem, åt mat, matade barnen och packade lite, sen åkte vi iväg till boxlingen till klockan sju och spelade med pappa, hans fru, min farmor, farfar, extra mormor och
morfar och mina små syskon :)
Sen hem och packa klart, packade in i bilen och åkte mot Järvsö vid 9 tiden!
Kom fram till mamma och hennes man, la oss och sov nästan på engång!
Sen på Lördag morgon klev jag upp vid 9 tiden, åt frukost och tog det lite
lugnt för det var 35 grader ute!!
Sen vid 11 tiden väckte jag älsklingen.
Bror min Fredrik, hans fru och deras dotter kom oxå så vi satt och pratade lite .
Sen vid 1 tiden var det bara 15 grader ute så då bestämde jag och odde att vi skulle åka skoter så då tog vi mammas bil och åkte in till byn för att tanka en dunk!
Åkte hem, tankade skoter, väntade på att brorsan skulle bli klar och sen
åkte vi ut för att åka alla tre! :))
Tur att brorsan följde med så vi inte åkte vilse (tack).
Kom tillbaka runt 3 tiden, packade ihop igen och åkte till pappa med familj för att där äta tårta !
Spelade lite wii med syskonen och busade med födelsedagsbarnet!
När klockan var 8 var dax att åka mot Bollan!
När vi kom in till Bollan så åkte vi ett varv runt stan och sen åkte hem!
La barnen, packade upp lite och sen la vi oss själv!
Sen idag (Söndag) så klev vi upp, klädde på oss, åt frulle, klädde och matade barnen, Linda och Anton kom förbi en snabbis och sen åkte vi ner till Willys för att där möta
upp Johanna och Stjärnan <3 :)
Sen har dom varit här hela dagen och vi har mys, pratat skit och ätit tacos :)
Så underbart trevligt att ni kom och hälsade på! (tusen tack för det)
Nästa gång kommer vi till er!:)
Och nu ska vi mata barnen och sen lägga dom.
När dom har somnat så ska jag och älsklingen kolla på en film och bara ta det lugnt! :)

--------

I morgon hoppas jag på att få lägenhets nyckeln !! :)
Så vi kan börja måla tak så dom kan tapetsera sen och sen flyttar vi in!! :)))))

--------

PÖSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0