Fullspäckat!

Ja, som sagt är det fullspäckad dag idag :) Me like!
Jag har varit vaken sen nio i morse för då vaknade Alice och var hungrig :)
När jag hade matat klart henne så satt jag mig framför tvn men hann inte sitta längre än tio min kanske så vaknade Lea :) Då satt jag och matade henne framför tvn !
Sen har dom suttit i babysitten och pratat och kollat på tv hehe.
Nu så sover Lea och Alice ligger under babygymmet och sprattlar! :)))
Nu ska jag ta och äta lite frulle och försöka få liv i TESS!! Har ringt henne sen nio och försökt fått liv i henne men hon har väl på ljudlöst den lilla rackarn!
Sen skulle Jennifer kommer på besök vid halv tolv, tolv :)
Sen skulle Annelie komma förbi och säga hej under sin lunch och hälsa på flickorna för hon har inte träffat dom än och har velat det länge!
Sen när älsklingen slutar så ska vi hämta våran lagade bil, handla mat till tacos och åka till Elin, Andreas och lilla Thea och äta med dom och Louise och Snobbo :)) Det gillar vi!!
Skön Fredag!!
----------------------------
Över till allt skit snack som går eller som alla säger och sånt där skit!
Ni får prata med mig hur mycket ni vill, jag lyssnar men jag kanske tror hälften hädan efter för det är så många som säger en sak och sen är det någonting helt annat!

-----------------------------

PÖSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0