HEJ HEJ ;)

Ja, jag vet ! inlägg så sent på dagen :P haha
Men jag har inte orkat klivit upp förens nyss typ! Så jag och barnen låg och myste och drog på oss i sängen i två timmar :)
Tess kom precis alla fall så vi åt tacogratäng till frukost hehe!
Nu ska vi klä på oss själv och flickorna, sen ska vi ner på stan ! Och JA, ni läste rätt! LINN ska :P HA!
Skönt väder och linn är tjock än efter förlossningen så måste röra på sig!
Då jag ändå ska ner på stan och köpa kuddar till barnen på lekstugan så då går vi dit, kanske tar en fika på krokanen :)
Så nu ska vi gå och göra ordning allt!
Satt igår kväll innan jag gick och la mig och kollade på bilder! Känns som det här var nyss!
Dom var såååååå småååååå! MEN SÖTA <3<3

PÖSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0